SecureLink ontvangt Great Place to Work label

19-03-2019

Wommelgem,19 Maart 2019 - SecureLink België, marktleider op het gebied van cybersecurity met een aanbod professionele services, oplossingen, technologie, advies en 24/7 detectie en respons-beheer, heeft van het Great Place to Work® Institute Belgium het exclusieve Great Place To Work label ontvangen.

Het onderzoek wordt jaarlijks uitgevoerd door het Great Place to Work® Institute Belgium in samenwerking met Vlerick Business School. Doelstelling van het instituut is om van zoveel mogelijk bedrijven een betere werkplek te maken via objectieve maatstaven. Het onderzoek is opgesplitst in twee delen met een audit over welke inspanningen je als bedrijf levert om zo’n aangenaam mogelijk werkklimaat voor de medewerkers te creëren. Daarnaast worden ook de werknemers bevraagd over hoe zij zich in de onderneming voelen. Het werknemersonderzoek is gebaseerd op de vijf waarden: eerlijkheid, vertrouwen, trots, kameraadschap en respect.

Eerste deelname, direct erkenning

Het is de eerste keer dat SecureLink een dossier heeft ingediend. Om het label te verkrijgen moet je als onderneming op beide enquêtes boven een bepaald percentage scoren. Dat ze reeds bij hun eerste deelname het Great Place To Work label in de wacht slepen, kwam voor SecureLink als een aangename verrassing.

“We zijn uiteraard heel blij en trots met deze erkenning. We hadden er natuurlijk wel op gehoopt, maar we gingen er van uit dat dat in jaar 1 misschien net iets te ambitieus was. Het is fijn om te zien dat we op verschillende gebieden al een mooie basis hebben en dankzij de resultaten van de enquêtes weten we nu ook waar we ons de komende jaren op moeten focussen om van SecureLink een nog betere werkplek te maken”, vertelt Kim Craenhals, HR Manager bij SecureLink Belgium.

Een van de focuspunten bij SecureLink is ‘blijvend leren in de onderneming’. “We focusten natuurlijk al eerder op kennis en opleidingen, maar vanaf dit jaar willen we echt inzetten op het creëeren van een lerende cultuur. Hierin leggen we de focus niet enkel op het aanbieden van opleidingen, maar ook op mensen meer met elkaar in contact brengen zodat ze ook van elkaar kunnen leren. Zo versterk je ook ineens de samenhang binnen het bedrijf.”, vertelt Masja Kinsbergen, Talent Manager bij SecureLink Belgium. Voor net afgestudeerde IT’ers hebben ze bij SecureLink een intens opleidingstraject van zes maanden uitgedokterd. “Hierin focussen we niet enkel op de technische skills en kennis, maar we dompelen hen ook onder in onze SecureLink cultuur. Op die manier kunnen ze na het traject vlot hun weg vinden binnen het bedrijf”, aldus nog Masja.

Snelgroeiend bedrijf

“In een sector waar de war for talent woedt, is deze erkenning ook een mooie troef om nieuwe talenten aan te trekken,” verklaart Jo Vander Schueren, General Manager van SecureLink Belgium, “ik ben erg trots dat SecureLink dit certificaat in de wacht heeft kunnen slepen. Vanaf hier kan het enkel maar beter worden!”

Aafke Buyl

Public Relations Officer

SecureLink

Katrien Anthonis

Marketing Assistant

SecureLink

SecureLink is marktleider op het gebied van cybersecurity. Ons aanbod omvat professionele services, oplossingen, technologie, advies en 24/7 detectie en respons-beheer. Wij versterken uw bedrijf door u in staat te stellen mechanismes voor innovatie, efficiëntie en samenwerking in te zetten, zonder te moeten inboeten op vlak van beveiliging.

SecureLink’s basis is de krachtige combinatie van oplossingen die zowel door artificiële- als menselijke intelligentie worden aangestuurd. We combineren vooruitstrevende technologie met de meest getalenteerde experts uit de branche om u de diensten aan te bieden die u nodig heeft om uw veiligheidsrisico’s te verminderen. Echte cybersecurity gaat immers over het toevoegen van waarde door onze klanten het vertrouwen te geven en hen het leven te vergemakkelijken. Eenvoudig gezegd: wij maken veilig zakendoen mogelijk.