SecureLink breidt management team uit met Thomas Fetten (als CEO)

05-03-2018

SecureLink, Europa’s grootste onafhankelijke cybersecurity- en Managed Security Services Provider, kondigt vandaag de aanstelling aan van Thomas Fetten als Chief Executive Officer.

Wommelgem - SecureLink kende een snelle groei en heeft besloten om het managementteam te verbreden. Thomas Fetten heeft zichzelf bewezen een op vlak van klantgerichtheid tijdens de groei van diverse technologiebedrijven in heel Europa. In zijn laatste rol als COO van Getronics, stuurde hij in tweeëntwintig landen activiteiten aan met diverse enduser diensten, waaronder cloud, applicaties, onsite support en proactieve analyses. Eerder was hij aan de slag bij IBM, zowel in de Verenigde Staten als in Europa.

Marco Barkmeijer, medeoprichter en uittredende CEO, zal zich als Chief Commercial Officer richten op verkoop, marketing en leveranciers. Hij zal ook bestuurslid en aandeelhouder blijven. "Ik ben erg blij dat Thomas bij het SecureLink-team komt”, zegt Marco Barkmeijer. “Zijn ervaring om bedrijven zoals het onze de volgende stappen in het groeiproces te laten zetten, zal ons ambitieuze doel om de wereldwijde leider in cybersecurity te worden, versnellen. Ik ben blij dat we iemand hebben gevonden met de expertise, energie én drive van Thomas om het bedrijf in dit traject te leiden.”

"Met de voltooide overnames van de afgelopen 18 maanden is SecureLink nu uitgegroeid tot een echte pan-Europese leverancier van cybersecurity”, vertelt Thomas Fetten, de nieuwe CEO van SecureLink. “Ik ben verheugd de groeistrategie van het bedrijf voort te kunnen zetten door onze klanten oplossingen en managed services aan te bieden die hun activiteiten veilig stellen. SecureLink kan bogen op de expertise van meer dan 650 cybersecurity deskundigen, op de Cyber Defense Centra (CDC's) en op sterke partnerschappen met de leveranciers van beveiligingsoplossingen? Dat biedt ons een sterke basis om te blijven groeien."

Elke De Ridder

Director Integrated B2B Communications

SecureLink

Katrien Anthonis

Marketing Assistant

SecureLink

SecureLink wordt aangedreven door een sterke combinatie van op kunstmatige en menselijke intelligentie gebaseerde oplossingen. We combineren baanbrekende technologie met de jarenlange ervaring van enkele van de meest getalenteerde experts in de branche om onze klanten de diensten te bieden die ze nodig hebben om hun risico te beperken. Het resultaat is een reeks uitstekende voordelen die samen hun business mogelijk maken.

Vertrouwen opbouwen. Business mogelijk maken.

Echte cyberbeveiliging gaat niet alleen over bescherming. Het gaat ook over mogelijkheden creëren. Het gaat over het versterken van bedrijven door hen toe te staan innovatie, efficiëntie en samenwerking veilig te omarmen. Echte cyberbeveiliging gaat over het toevoegen van waarde door vertrouwen op te bouwen en het leven van onze klanten te vergemakkelijken. Simpel gezegd, we maken veilig zaken doen mogelijk.