SAS bundelt krachten van Belgische en Nederlandse sales teams onder leiding van Jeroen Van Godtsenhoven
07/12/2018
Tervuren, 7 december 2018 - Vanaf 1 januari 2019 worden de sales-afdelingen van SAS in België, Nederland en Luxemburg ondergebracht in één organisatiestructuur. Jeroen van Godtsenhoven, country manager voor SAS België en Luxemburg, zal deze Benelux salesdivisie gaan leiden. We voegen deze sterke en volwassen geografische markten samen om onze klanten nog beter van dienst te zijn en de beschikbare vaardigheden en kennis optimaal te benutten.

Jeroen Van Godtsenhoven werkt al 10 jaar bij SAS, waarvan de laatste drie jaar als country manager voor België en Luxemburg. Jeroen rapporteert aan Bert Boers, Regional Vice President West-Europa, en wordt verantwoordelijk voor de verdere groei en expansie van SAS in de hele Benelux-regio. Bert Boers heeft alle vertrouwen in Jeroen Van Godtsenhoven: “Jeroens talent voor het uitbouwen van een kwalitatief netwerk op C-level niveau en het leiden en motiveren van het Salesteam heeft er de afgelopen jaren voor gezorgd dat SAS Belux steeds bovengemiddeld en boven verwachting heeft gepresteerd. Ik ben ervan overtuigd dat hij dit ook voor de nieuwe regio zal kunnen realiseren.”

Jeroen kijkt uit naar de nieuwe kansen die de reorganisatie mogelijk maakt: “SAS is de onbetwiste leider in geavanceerde analytics in de Benelux. We willen ons marktleiderschap nog verder uitbouwen door continue innovatie om te zetten in waarde voor onze klanten. Door de bundeling van kennis en ervaring binnen de Sales-afdelingen zijn we beter in staat om klanten te ondersteunen bij het succesvol inzetten van analytics.”

Heere Blokhuis wordt Country Sales Leader in Nederland

Heere Blokhuis wordt Country Sales Leader voor Nederland en zal aan Jeroen van Godtsenhoven rapporteren. Heere werkt sinds 2009 bij SAS en heeft verschillende sales managementfuncties vervuld. Naast zijn nieuwe rol als Country Sales Leader breidt hij zijn verantwoordelijken voor de sector Financial Services uit naar de Benelux. “Ik ben blij met deze nieuwe stap in mijn carrière bij SAS”, zegt Heere Blokhuis. “In deze functie kan ik actief bijdragen aan het succes van SAS in onze regio. Door de hechte samenwerking met de SAS-experts in België en Luxemburg kunnen we onze klanten in Nederland nog beter van dienst zijn.”

SAS in België en Nederland hebben de laatste jaren een significante bijdrage geleverd aan het succes van SAS in Europa. De nieuwe sales-organisatie zal deze samenwerking nog hechter maken, zegt Bert Boers: “We brengen deze sterke en volwassen markten in een relatief klein gebied samen om de beschikbare vaardigheden en branchekennis optimaal te benutten. Met deze grensoverschrijdende aanpak willen we beter en sneller kunnen inspelen op de behoeften van onze klanten in de Benelux.”

Andere talen / Autres langues

Whizpr
Lien Brusselmans
Content Manager
SAS
Gracy Poelman
SAS
SAS is marktleider in analytics. Het bedrijf biedt software en service oplossingen voor innovatieve analytics, business intelligence en databeheer zodat klanten – nu al op meer dan 83.000 locaties - betere en snellere beslissingen kunnen nemen. Al sinds 1976 levert SAS haar klanten wereldwijd 'THE POWER TO KNOW’.