Nieuwe services in Salesforce Einstein platform

17-04-2019

Beste,

Het Salesforce Einstein platform groeit. Vandaag kondigt Salesforce nieuwe functies aan die admins en ontwikkelaars in staat stellen om kunstmatige intelligentie op maat te bouwen en machine learning services te gebruiken.

De nieuwe functies in het Einstein Platform bieden bijkomende mogelijkheden en voordelen, waaronder:

• Einstein Translation: ontwikkelaars en beheerders kunnen elk Salesforce onderwerp of veld vertalen via een eenvoudige drag & drop.
  • Einstein Optical Character Recognition: het inzetten van computervisie geeft gebruikers de mogelijkheid om documenten te analyseren en Salesforce archieven automatisch bij te werken, en zo de irritatie van repetitieve administratieve taken weg te nemen.
  • Einstein Prediction Builder: admins kunnen business resultaten voorspellen dankzij de bouw van AI-modellen op elk Salesforce veld of onderwerp.
  • Einstein Predictions Service: stelt admins in staat om voorspellingen van Einstein Discovery vast te leggen in systemen van derde partijen.

Het volledige Engelstalige persbericht vind je hier. Wens je meer informatie over deze aankondiging? Neem dan gerust contact op.

Bedankt.

Eef Leroy

Public Relations Officer

Salesforce

Simone Versteeg

Communication Salesforce

031 (0)6-51281643
Salesforce

Over Salesforce
Salesforce, de wereldwijde CRM-leider, stelt bedrijven in staat om op een geheel nieuwe manier contact te leggen met hun klanten. Ga voor meer informatie over Salesforce (NYSE: CRM) naar: www.salesforce.com.
Niet-uitgebrachte services of functies waarnaar in deze of andere persberichten of publieke verklaringen wordt verwezen, zijn momenteel niet beschikbaar en worden mogelijk niet op tijd of helemaal niet afgeleverd. Klanten die Salesforce-applicaties aanschaffen, moeten hun aankoopbeslissingen nemen op basis van functies die momenteel beschikbaar zijn. Salesforce heeft zijn hoofdkantoor in San Francisco, met vestigingen in Europa en Aziƫ, en verhandelt op de New York Stock Exchange onder het tickersymbool 'CRM'. Ga voor meer informatie naar https://www.salesforce.com of bel 1-800 -NO-SOFTWARE.