n-Auth wint The Labs Battle tijdens de wereldtournee van Fujitsu

08-06-2018

Nieuwsfeiten:
- De wereldtournee 2018 van Fujitsu, die plaatshad in Brussel op 7 juni, had als thema dit jaar "Co-creatie voor succes".
- 6 start-ups van het netwerk Hive Brussels hebben hun innovaties aan meer dan 300 van Fujitsu's belangrijkste klanten en partners voorgesteld.
- Tijdens "The Labs Battle" kregen de start-ups 5 minuten de tijd om het publiek en de jury te overtuigen van het potentieel van hun innovatie. N-Auth kwam als winnaar uit de bus.

Brussel, 8 juni 2018 – 6 start-ups van het netwerk Hive Brussels (Juru - N-Auth - Blockchain Studio – Hey – Binderz- d.work) kregen de mogelijkheid om hun innovaties aan meer dan 300 van Fujitsu's belangrijkste klanten en partners voor te stellen op donderdag 7 juni. De wereldtournee 2018 van Fujitsu, die plaatshad in Brussel, draaide dit jaar rond "Co-creatie voor succes". De gezamenlijke ambitie was daarom om de klanten van Fujitsu te laten samenwerken met start-ups.

Yves de Beauregard, Head of Fujitsu Benelux: “Vandaag gaat digitale co-creatie over naar een nieuwe fase, van concept tot het creëren van nieuwe business opportuniteiten. Onze unieke mogelijkheden op het gebied van geavanceerde technologieën, zoals AI en IoT, gecombineerd met knowhow, helpen dit doel te bereiken en zorgen voor echte innovatie en zakelijke waarde.”

De markt van start-ups en de ”The Labs Battle”

In het Smart Talk Café, gemodereerd door Bart Steukers, Director Industries & Markets bij Agoria, deden de 6 geselecteerde teams van ondernemers hun uiterste best om bezoekers te overtuigen van hun innovatieve ideeën. Start-ups werden aangemoedigd om hun oplossingen op basis van nieuwe technologieën zoals IoT, AI, RPA en Blockchain voor te stellen. Ze kregen elk ook 5 minuten de tijd op het hoofdpodium om het publiek en de jury te overtuigen van het potentieel van hun innovatie.
Na de stemronde kwam n-Auth uit de bus als beste start-up en wordt ook uitgenodigd op het Fujitsu Forum in München (in november 2018) om deel te nemen aan de internationale Startup Awards-wedstrijd.

n-Auth wins start-up award Fujitsu World Tour Brussels

Jens Hermans, CEO van n-Auth: “Wij zijn erg blij dat we deze publieksaward in ontvangst mogen nemen en onze oplossing ook tijdens het Fujitsu Forum in München zullen mogen voorstellen. We zien dat er steeds meer interesse is in beveiliging van gevoelige data, zoals persoonsgegevens. Maar wij zorgen er ook voor dat dit op een gebruiksvriendelijke manier kan zodat de gebruikservaring positief is. Dat is net wat wij met n-Auth doen: sterke technologie combineren met gebruiksgemak om zo tot sluitende authenticatie te komen.”

Jens Hermans n-Auth at start-up battle Fujitsu Brussels

Demo-platform en sprekers

Naast een kennismaking met start-ups uit de IT-sector, bood de wereldtournee van Fujitsu een inspirerend platform voor demo's, verschillende break-outsessies en een indrukwekkende groep gastsprekers, waaronder David Gentle, Director of Foresight and Planning die Fujitsu ondersteunt om op innovatie opportuniteiten in te spelen in een snel evoluerende technologiemarkt.

Co-creatie voor succes

Hoewel er enorme mogelijkheden zijn voor bedrijven van elke omvang en uit alle sectoren om waarde te creëren, vinden velen het potentieel van digitale transformatie ontgrendelen, een moeilijker opdracht. Terwijl klanten geconfronteerd worden met voortdurend veranderende uitdagingen en evoluerende technologieën, gelooft Fujitsu dat de sleutel naar het succes erin ligt om een combinatie van de juiste technologieën en partnerschappen te identificeren en te benutten.

De wereldtournee 2018 van Fujitsu presenteerde resultaten van co-creatieprojecten van klanten en benadrukte de Fujitsu-producten en -diensten die digitale transformatie mogelijk maken – van geconnecteerde technologieën zoals Cloud, AI, IoT tot cyberveiligheid.
Het uitgebreide technologische portfolio van Fujitsu werd in de kijker gezet, van briefings waarin artificiële intelligentie wordt uitgelegd tot een overzicht van de Digital Annealer – een innovatieve combinatie van kwantum- en klassieke computing. Een andere technologie die in de kijker werd gezet, was een mobiel centrum voor de beveiliging van gegevens, dat een live analyse doet van de bedrijfsbeveiliging van de klanten en de mogelijkheden voor verbeteringen toont. Artificiële intelligentie zag je dan weer aan het werk via een gerobotiseerde barman die de cocktail kan kiezen die het best bij de klanten past, aan de hand van gezichtsherkenning, en deze cocktail ook kan klaarmaken.
 

media


andere talen / autres langues

contact

all colors of public relations

Hilde De Wachter

Content manager

+32 52 55 33 26
Fujitsu

Inès Godart

Communications Manager Benelux

+33 6 83 82 73 91
Fujitsu

Fujitsu is het toonaangevende Japanse informatie- en communicatietechnologie (ICT) bedrijf met een volledig aanbod van technologie producten, oplossingen en diensten. Ongeveer 140.000 Fujitsu medewerkers bieden ondersteuning aan klanten in meer dan 100 landen. We gebruiken onze ervaring en de kracht van ICT om de toekomst van de samenleving te vormen samen met onze klanten. Fujistu Limited (TXE: 6702) rapporteerde geconsolideerde inkomsten van 4,1 triljoen yen (US$ 39 miljard) voor het fiscaal jaar dat eindigde op 31 maart 2018. Voor meer informatie, zie http://www.fujitsu.com.