Mitel optimaliseert contact center-portfolio

26-06-2015

Als antwoord op toegenomen vraag naar mobiele, cloud en omni-channel klantcontactopties

Brussel - Consumenten gebruiken steeds vaker digitale kanalen voor interactie met bedrijven: e-mail, web chat, social media, … Continue verbeteringen van omni-channel mogelijkheden zijn daarom essentieel. Dit geldt ook voor workforce optimization tools die regelen hoe de diverse kanalen zo efficiënt mogelijk worden afgehandeld en ingepland bij contactcenters. Het vernieuwde contact center-portfolio van Mitel speelt in op deze trend.

De oplossingen uit het MiContact Center-portfolio zijn uit de cloud, op locatie of als combinatie van deze twee (hybride) te implementeren.

MiContact Center Solidus
Het MiContact Center-portfolio is op verschillende punten uitgebreid en verbeterd. Bij de ontwikkeling van de nieuwe versie van MiContact Center Solidus draait alles om klantenservice, flexibiliteit, efficiëntie, openheid en integratie. Zo zijn er diverse nieuwe mogelijkheden toegevoegd en bestaande opties verbeterd om de omni-channel klantervaring te optimaliseren. Denk aan de ondersteuning van de op dit moment beschikbare e-mail platformen, social media, video en andere te integreren kanalen. Afspraakbeheer, scheduling, self-service applicaties en automatisering van terugkerende zaken (herinneringen, waarschuwingen en meldingen), zorgen ervoor dat contact center agenten zich kunnen focussen op meer gespecialiseerde taken. Hierdoor verhoogt niet alleen de service voor klanten, maar verbetert ook de efficiëntie. Daarnaast zijn er verdere stappen genomen in platform-onafhankelijkheid waardoor je MiContact Center Solidus kan gebruiken in combinatie met niet-Mitel-platformen zoals de Cisco-telefonieplatformen. Officiële ondersteuning van andere call managers volgt in volgende versies.

Functionaliteit overige MiContact Center-modules
Naast de volledig nieuwe versie van MiContact Center Solidus, zijn andere modules van het MiContact Center-portfolio uitgebreid en verbeterd. Zo is MiContact Center Enterprise Edition schaalbaarder geworden en de omni-channel klantervaring geoptimaliseerd. Daarnaast is workforce optimization naast spraak uitgebreid naar alle multi-mediakanalen.
De nieuwste versie van MiContact Center Outbound bevat een volledige suite outbound dialing-mogelijkheden (preview, progressive, power, predictive) gecombineerd met een uitgebreid scripting tool. Zo is het nu mogelijk de nummerpresentatie dynamisch per campagne aan te passen, is call recording geïntegreerd en is de betrouwbaarheid verhoogd door redundantie van de outbound-oplossing.

Uitbreiding partnerecosysteem
Naast nieuwe en verbeterde mogelijkheden van Mitel’s contact center-portfolio, is het workforce management-aanbod uitgebreid met de oplossingen van Teleopti. Door deze partnerovereenkomst is het mogelijk een veel bredere markt te adresseren met de specifieke wensen en eisen rondom workforce optimization.

Het volledige Engelstalige persbericht is hier te lezen.
 

media


andere talen / autres langues

contact

all colors of public relations

Chris Van den Broeck

account director integrated communications

+32 52 55 33 26
Mitel

Marieke Adama

Channel Marketing Manager Benelux

+31 (0)30 8500 043
Mitel

Mitel (NASDAQ: MITL; TSX: MNW) is dé kracht achter meer dan 2 miljard verbindingen per dag en ondersteunt daarmee organisaties bij het leggen van verbindingen, samenwerken en hun klanten bedienen. Met meer dan 33 miljoen cloudverbindingen per dag is Mitel de snelst groeiende leverancier van cloudcommunicatie-oplossingen. Onze experts op het gebied van zakelijke communicatie-oplossingen ondersteunen meer dan 60 miljoen gebruikers met ruim 2500 channel partners in meer dan 100 landen. We zijn #1 in EMEA en worden door de belangrijkst industrie-analisten gezien als leider op het gebied van zakelijke communicatie.
Volg ons op Twitter: http://www.twitter.com/Mitel_BE
Ga voor meer informatie naar http://www.mitel.be