Mitel maakt EMEA laureaten van de Cloud Service Provider Award bekend

10-06-2015

Belgische Destiny valt in de prijzen

Brussel - Mitel heeft de winnaars van de EMEA Cloud Service Provider 2014 Awards bekendgemaakt. Naast het Belgische Destiny vielen Tele2 in Zweden, CallHosted in Nederland en Hub One in Frankrijk in de prijzen. Mitel heeft gekozen voor partners die in 2014 in hun regio opmerkelijke prestaties in cloud communicatie hebben neergezet. Mitel onderstreept met deze award het strategische belang van de snel groeiende cloud business. Mitel verzorgt momenteel meer dan 33 miljoen cloud verbindingen per dag.

Belgische winnaar
Destiny introduceerde in 2013 enkele nieuwe diensten, gebaseerd op MiCloud Telepo en is uitgegroeid tot een van de marktleiders op de Belgische markt voor zakelijke cloud communicatie. Hun unieke Integra-oplossing biedt bedrijven een modulaire en op maat gemaakte communicatie-oplossing.

Joachim Lauwers, Sales & Marketing Director bij Destiny: "We zijn erg blij met deze erkenning van Mitel voor onze expertise en prestaties in cloud communicatie. Met een steeds toenemend aantal ondernemingen die het potentieel en de voordelen van cloud communicatie erkennen, zien we een enorm potentieel voor de komende jaren. Onze samenwerking met Mitel zal ons toelaten om een hoofdrol te blijven spelen in deze transitie naar de cloud."

Ook sterke groei van cloud in buurlanden
Het Nederlandse CallHosted gebruikt al sinds 2008 een cloud oplossing van Mitel (MiVoice Business). In 2014 kende CallHosted het hoogste groeipercentage van alle Mitel cloud aanbieders in Nederland. Onlangs introduceerde CallHosted het nieuwe cloud-initiatief OnePluz dat de cloud oplossingen van Mitel combineert met de mobility oplossingen van T-Mobile.

Als IT- en communicatie-service provider voor bedrijven, levert Hub One - een dochteronderneming van ADP (Aéroport de Paris) - 100% cloud-gebaseerde unified communications-oplossingen met Mitel MiVoice Business en MiCollab. Van alle Mitel resellers in Frankrijk liet Hub One in 2014 de sterkste groei in cloud verkoop optekenen.

In 2013 lanceerde het Zweedse Tele2 de nieuwe cloud-gebaseerde PBX-dienst Tele2 Växel, gebaseerd op MiCloud Telepo. Die kende een zeer sterke groei in 2014 en Tele2 lanceerde in nieuwe marktsegmenten aanvullende diensten gebaseerd op MiCloud Telepo.

Voortdurend innoveren
Patrik Sörqvist, Vice President MiCloud EMEA: "Onze cloud service providers nemen de leiding bij het succesvol migreren van klanten naar de cloud. Mitel ondersteunt hen bij deze trend door voortdurend te innoveren en de communicatiemogelijkheden voor eindgebruikers te vereenvoudigen. Mitels strategische focus op cloud communicatie zal de groeimogelijkheden en het concurrentievermogen van onze klanten verder versterken. Met deze Cloud Service Provider of the Year Awards erkennen en belonen we onze partners die de grootste vooruitgang boekten bij de promotie en verkoop van Mitel cloud oplossingen in het voorbije jaar. Destiny, Tele2, CallHosted en Hub One zijn allemaal verdiende winnaars van deze awards.”

Chris Van den Broeck

account director integrated communications

Mitel

Marieke Adama

Channel Marketing Manager Benelux

Mitel

Mitel (NASDAQ: MITL; TSX: MNW) is dé kracht achter meer dan 2 miljard verbindingen per dag en ondersteunt daarmee organisaties bij het leggen van verbindingen, samenwerken en hun klanten bedienen. Met meer dan 33 miljoen cloudverbindingen per dag is Mitel de snelst groeiende leverancier van cloudcommunicatie-oplossingen. Onze experts op het gebied van zakelijke communicatie-oplossingen ondersteunen meer dan 60 miljoen gebruikers met ruim 2500 channel partners in meer dan 100 landen. We zijn #1 in EMEA en worden door de belangrijkst industrie-analisten gezien als leider op het gebied van zakelijke communicatie.
Volg ons op Twitter: http://www.twitter.com/Mitel_BE
Ga voor meer informatie naar http://www.mitel.be

Over Destiny

Destiny is een onafhankelijke telecomoperator die werd opgericht in 2008. Met 50 medewerkers en een jaaromzet in 2014 van 9,43 miljoen euro groeide het telecombedrijf uit tot de snelst groeiende B2B telecomspeler in België. Het eigen Destiny-netwerk garandeert snelheid en doorgedreven service voor de meer dan 1300 professionele klanten waaronder gereputeerde bedrijven zoals Katoennatie, Cevora, McDonalds, Standaard Boekhandel, Fujitsu, Ecover, Port of Antwerp, Plus Home Services, KULeuven, DNS.be en Würth. Destiny biedt kostenefficiënte telecomoplossingen op maat door te luisteren naar haar klanten. Dit resulteert in betere telecom aan een lagere prijs. En dat is telecom… as it should be.
Voor meer informatie: http://www.destiny.be