Fujitsu erkend als leider in het ‘Gartner Magic Quadrant for Managed Mobility Services, Global’

16-05-2019

- In het meest recente Magic Quadrant rapport, erkent Gartner Fujitsu’s evolutie van het quadrant van de visionairen naar het quadrant van de leiders

- Deze leiderspositie heeft Fujitsu te danken aan de volledigheid van visie en het vermogen tot uitvoeren

- Fujitsu gelooft dat deze leiderschapspositie de investeringen weerspiegelt die het deed in haar Centers of Excellence voor technologieën zoals AI en RPA

Brussel, 16 mei, 2019 – Fujitsu kondigt vandaag aan dat het erkend is als Leider1 in het Gartner Magic Quadrant for Managed Mobility Services (MMS), Global2. Fujitsu’s cloud gebaseerde modulaire service voor de zakelijke markt, om mobiele toestellen en de ondersteuning van mobiele gebruikers te managen en te beveiligen, werd ontworpen om ondernemingen te helpen om hun productiviteitspotentieel maximaal te benutten, hun mobiele strategie te implementeren, en zelfs gevoelige bedrijfsapplicaties volledig mobiel te maken en het beleid rond Bring Your Own Device (BOYD) te omarmen.

In dit dienstenpakket zijn ondermeer identiteitsbeheer en eenmalige aanmelding opgenomen, naast het delen en synchroniseren van bedrijfsbestanden, cloud gebaseerde SaaS en op locatie servicevoorziening maar ook leveringen en helpdeskdiensten. Fujitsu valt op door de uitgebreide expertise op het gebied van implementaties en het leveren van geavanceerde werkplaatsoplossingen zoals Microsoft InTune, VMware Workspace One en Citrix End Point Management, volledig geïntegreerd met de Fujitsu Workplace Anywhere oplossingen en diensten.

Fujitsu’s Managed Mobile Services portfolio wordt stelselmatig verbeterd door voortdurende technologische innovatie die ontstaat in de Centers of Excellence voor technologieën zoals Artificial Intelligence (AI) and Robotic Process Automation. De klanten van Fujitsu profiteren van de Digital Transformation Centers, die experts uit de sector samenbrengen met technologische expertise van Fujitsu en haar partners om op die manier specifieke uitdagingen aan te pakken, gebruik makend van Fujitsu’s unieke, bewezen Human Centric Experience Design (HXD) methodologie.

Fujitsu biedt Managed Mobility Services aan als onderdeel van de overkoepelende Digital Workplace Services, en heeft meer dan 1.1 miljoen slimme apparaten in actief beheer. In de afgelopen 12 maanden is het totale aantal apparaten onder Fujitsu management met zo’n 21% gegroeid, vooral aangevoerd door klanten in Europa.

More on FUJITSU

Rodrigue Delépine

integrated communications consultant

Fujitsu

Inès Godart

Communications Manager Benelux

Fujitsu

Fujitsu is het toonaangevende Japanse informatie- en communicatietechnologie (ICT) bedrijf met een volledig aanbod van technologische producten, oplossingen en diensten. Ongeveer 132.000 Fujitsu medewerkers bieden ondersteuning aan klanten in meer dan 100 landen. We gebruiken onze ervaring en de kracht van ICT om de toekomst van de samenleving te vormen samen met onze klanten. Fujitsu Limited (TXE: 6702) rapporteerde geconsolideerde inkomsten van 4,0 triljoen yen (US$ 36 miljard) voor het fiscaal jaar dat eindigde op 31 maart 2019. Voor meer informatie, zie http://www.fujitsu.com.