Fujitsu en TC3 promoten Quantum Inspired Digital Annealer next-generation architectuur in Topcoder-wedstrijd

21-01-2019

Tokyo Japan/Brussel, 21 januari 2019 – Fujitsu Limited en TC3 KK, een Japanse leverancier van services die gebruikmaakt van Topcoder, een community voor ontwikkelaars en gegevenswetenschappers met meer dan 1,38 miljoen geregistreerde leden, heeft op 17 januari een wedstrijd aangekondigd.

Leden krijgen toegang om oplossingen te ontwikkelen en te bouwen met Fujitsu's quantum -geïnspireerde Digital Annealer, om een complex combinatorisch optimalisatieprobleem op te lossen dat momenteel niet op te lossen is door conventionele computers in een praktisch tijdsbestek. Via deze wedstrijd, die wordt gehouden van februari tot maart 2019, streven Fujitsu en TC3 ernaar de acceptatie van Digital Annealer-technologie verder te vergroten, waarbij Topcoder wordt gebruikt als een samenwerkingsplatform voor het oplossen van een reeks uitdagende problemen en de support van een geavanceerde technologie afkomstig uit Japan.

Dit is een samenvatting van het Fujitsu Limited persbericht uitgegeven op 15 januari 2019.

Lees het volledige bericht met alle details

Hilde De Wachter

Content manager

Fujitsu

Inès Godart

Communications Manager Benelux

Fujitsu

Fujitsu is het toonaangevende Japanse informatie- en communicatietechnologie (ICT) bedrijf met een volledig aanbod van technologie producten, oplossingen en diensten. Ongeveer 140.000 Fujitsu medewerkers bieden ondersteuning aan klanten in meer dan 100 landen. We gebruiken onze ervaring en de kracht van ICT om de toekomst van de samenleving te vormen samen met onze klanten. Fujistu Limited (TXE: 6702) rapporteerde geconsolideerde inkomsten van 4,1 triljoen yen (US$ 39 miljard) voor het fiscaal jaar dat eindigde op 31 maart 2018. Voor meer informatie, zie http://www.fujitsu.com.