Fujitsu Belgium kondigt Michael Verveckken aan als nieuwe Managing Director

10-09-2019

Brussel, 10 september 2019 – Fujitsu kondigt met veel plezier de komst van Michael Verveckken aan als Managing Director van Fujitsu Belgium. Michael nam op 2 september de fakkel over van Yves de Beauregard, die tot die datum de functie van MD combineerde met de functie van Hoofd van Digital Business Solutions EMEIA. Door de snelle groei van de digital business solutions, zoals quantum-inpired comupting, blockchain, AI, RPA enz., zal Yves zich vanaf nu volledig focussen op de verdere uitbouw van de digital business in Noord en West-Europa.

Michael brengt bijna 15 jaar ervaring in de ICT-sector mee naar Fujitsu. Hij was eerder al actief in verschillende functies waarin hij organisaties managede en naar succes leidde. Zijn loopbaan startte Michael als Business Development Manager bij MedcomSoft in Canada. Sinds 2017 was hij Sales Director BeLux bij DXC. Deze eerdere ervaringen zorgden voor heel wat expertise en een duidelijk inzicht in de behoeften van klanten om samen oplossingen te ontwikkelen die aan hun businessdoelen tegemoetkomen.

Michael koos uitdrukkelijk voor Fujitsu omwille van het uitgebreide portfolio en de kwaliteit van de oplossingen, producten en diensten die aan klanten geboden worden. Hij heeft veel vertrouwen in de waarden van het bedrijf en de aanpak om via digitale cocreatie meerwaarde te leveren voor iedereen en de mensen centraal te stellen in alles wat het bedrijf doet.

Online resources

Rodrigue Delépine

integrated communications consultant

Fujitsu

Inès Godart

Communications Manager Benelux

Fujitsu

Fujitsu is het toonaangevende Japanse informatie- en communicatietechnologie (ICT) bedrijf met een volledig aanbod van technologische producten, oplossingen en diensten. Ongeveer 132.000 Fujitsu medewerkers bieden ondersteuning aan klanten in meer dan 100 landen. We gebruiken onze ervaring en de kracht van ICT om de toekomst van de samenleving te vormen samen met onze klanten. Fujitsu Limited (TXE: 6702) rapporteerde geconsolideerde inkomsten van 4,0 triljoen yen (US$ 36 miljard) voor het fiscaal jaar dat eindigde op 31 maart 2019. Voor meer informatie, zie http://www.fujitsu.com.