Destiny lanceert Destiny Cloud Connect

13-06-2016

Destiny biedt bedrijven een veilige toegang tot Microsoft Azure, Amazon Web Services, Google en Softlayer

Destiny, de Belgische cloud telecomoperator, lanceert Destiny Cloud Connect, een veilige en hoogwaardige netwerkverbinding met publieke cloud omgevingen.

Hierdoor krijgen bedrijven, via een veilige, hoogwaardige netwerkverbinding, toegang tot Microsoft Azure, Office 365, Amazon Web Services, Google en Softlayer. Dankzij deze dienst ondersteunt Destiny het innovatie- en concurrentievermogen van Belgische bedrijven.

Naarmate bedrijven de transitie naar de cloud maken, groeit hun behoefte aan een toegewijde en betrouwbare toegang tot publieke cloud diensten. Aangezien Destiny Cloud Connect geen gebruik maakt van het openbare internet, biedt het klanten een hogere betrouwbaarheid en snelheid, lagere latency en een betere beveiliging dan de typische internetverbindingen.

Daan De Wever, Managing Director en mede-oprichter van Destiny: ”Als nummer 1 challenger op de Belgische bedrijvenmarkt zijn wij verheugd om Destiny Cloud Connect aan ons Cloud Ecosysteem tot te voegen. Wij stellen Belgische bedrijven hierdoor in staat om op een veilige en betrouwbare manier de stap te zetten naar de cloud.”

Achtergrondinformatie

Chris Van den Broeck

account director integrated communications

Destiny

Joachim Lauwers

Director Sales & Marketing

Destiny

Destiny is een onafhankelijke cloud telecomoperator die werd opgericht in 2008. Met 56 medewerkers en een jaaromzet in 2015 van 13 miljoen euro groeide het telecombedrijf uit tot de snelst groeiende B2B telecomspeler in België. Het eigen Destiny-netwerk garandeert snelheid en doorgedreven service voor de meer dan 1500 professionele klanten waaronder gereputeerde bedrijven zoals Katoennatie, Cevora, McDonalds, Standaard Boekhandel, Fujitsu, Ecover, Port of Antwerp, Plus Home Services, KULeuven, DNS.be en Würth.
Destiny biedt kostenefficiënte telecomoplossingen op maat door te luisteren naar haar klanten. Dit resulteert in betere telecom aan een lagere prijs. En dat is telecom… as it should be.
Voor meer informatie: http://www.destiny.be