Dell EMC België reikt eerste Dell EMC Partners Awards uit
29/11/2018
Brussel, 29 november - Tijdens het Dell Technologies Forum in Brussel heeft Dell EMC België vandaag de Dell EMC Partners Awards uitgereikt. Deze prijzen zijn een erkenning voor de beste Dell EMC partners die uitmunten in innovatie en implementatie van oplossingen op basis van Dell EMC-technologie.

Met de Dell EMC Channel Awards wil Dell EMC zijn waardering tonen voor de partners die dagelijks hard werken om de oplossingen in de markt zetten. “Onze partners zijn een van de belangrijkste schakels in het verkoopproces”, vertelt Erwin Vanluchene, Dell EMC Channel Manager Belgium & Luxembourg. “Heel veel partners zijn gegroeid binnen ons partnerprogramma en hebben de mogelijkheden aangegrepen om oplossingen te bieden waarmee hun klanten vandaag de uitdagingen van digitale transformatie kunnen aangaan. Dankzij deze tools zijn hun klanten ook klaar voor morgen.”

Winnaars

Erwin Vanluchene: “Eigenlijk verdienen alle partners om een award te winnen, want het was een uitzonderlijk jaar waarin ze allemaal hun uiterste best hebben gedaan.” In 12 categorieën kwam er telkens één partner als winnaar naar voor. Dit zijn de winnaars in de verschillende categorieën en per type partner:

Categorie Go Big Win Big - New Business: EuroSys

Categorie Go Big Win Big - Services: Proximus SpearIT

Categorie Go Big Win Big - Growth: Securitas

Categorie Marketing Excellence: Realdolmen

Categorie Services Delivery Partner of the Year: Dimension Data

Categorie Storage Partner of the Year: Dimension Data

Categorie Server Partner of the Year: Proximus SpearIT

Categorie Client Solutions Partner of the Year: Bechtle

Categorie Dell Technologies Partner of the Year: Realdolmen

Categorie Dell EMC Distributor of the Year: Tech Data

Categorie SMB Partner of the Year: EuroSys

Categorie CSP Partner of the Year: Sentia

Speciale awards

Daarbovenop overhandigde Dell EMC nog twee specifieke awards: Most Engaged Partner of the Year en Extraordinary Partner of the Year. Deze laatste award is een bekroning voor de uitmuntende scores die een partner dit jaar op alle vlakken en in alle categorieën scoort. Bechtle ontving deze award voor Extraordinary Partner of the Year en EuroSys gaat naar huis als Most Engaged Partner of the Year.

Most Engaged Partner of the Year: EuroSys

Extraordinary Partner of the Year: Bechtle

Ruth Wachelder, General Manager bij Bechtle: “Ik ben bijzonder blij met deze erkenning als Extraordinary Partner of the Year. En ik ben vooral bijzonder fier op ons extraordinary Bechtle-team. Product en prijs mogen nog zo goed zijn, het zijn de mensen die het verschil maken. Het is dankzij hun dagelijkse inzet en teamwork dat wij onze klanten telkens met innovatieve oplossingen kunnen helpen om hun business uit te bouwen. En nog een speciale dank aan Dell EMC die ons als partner ondersteunen in ons eigen transitieproces.”

“Wij feliciteren nogmaals alle winnaars van onze Dell EMC Partner Awards 2018! En we bedanken al onze partner voor hun buitengewone inspanningen en betrokkenheid bij ons Partner-programma. We kijken al volop uit naar wat volgend jaar gaat brengen”, besluit Erwin Vanluchene.

Andere talen / Autres langues

Whizpr
Aurélie Cordier
PR Consultant
Dell EMC
Marcel van der Geld
Advisor Corporate Communications Benelux
Dell EMC
Dell EMC maakt onderdeel uit van Dell Technologies, en stelt organisaties in staat hun datacenter te moderniseren, automatiseren en transformeren middels een converged infrastructuur, servers, storage en databeschermingstechnologie. Dit zorgt voor een betrouwbare fundering voor bedrijven om hun IT te transformeren op basis van een hybrid cloud en hun business te transformeren met de inzet van cloud-native applicaties en big data-oplossingen. Dell EMC bedient klanten in 180 landen, inclusief 98 procent van de Fortune 500, met het meest uitgebreide en innovatieve portfolio van edge tot core tot cloud.