Computacenter benoemd tot Dell EMC Titanium Black Partner

30-03-2017

Computacenter, toonaangevend Europees leverancier van diensten voor de IT-infrastructuur, heeft vandaag aangekondigd dat het werd benoemd tot Dell EMC Titanium Black Partner. Dit is een exclusieve status binnen de Titanium-groep van het Dell EMC Partner Program, dat werd gelanceerd op 4 februari 2017. De status Titanium Black is voorbehouden voor de partners die volledig toegewijd zijn aan Dell EMC en zijn klanten bij hun IT-transformatietraject om digitale ondernemingen te worden.

Engagement Computacenter beantwoordt Dell EMC’s visie en verwachtingen

Als trusted advisor voor onze klanten doen we alle nodige investeringen om door de belangrijkste technologiepartners de allerhoogste erkenning te krijgen,” zegt Jurgen Strijkers, Country Unit Director Belgium & The Netherlands voor Computacenter. “ Dell EMC behoort overduidelijk tot deze categorie en met deze erkenning als Titanium Partner met Titanium Black status hebben we de hoogst mogelijke accreditatie bereikt. We zijn helemaal klaar voor de nieuwe opportuniteiten die zich aandienen.”

Strategic partners

Het Dell EMC Partner Program is gebaseerd op enkele basisprincipes: het moet eenvoudig, voorspelbaar en winstgevend zijn voor al onze partners, met een onophoudelijke focus op uitvoering. De organisaties die dag na dag tot het uiterste gaan voor Dell EMC krijgen de hoogste erkenning - als Titanium Partner. Titanium is een hoogst gegeerde en benijdenswaardige status, waarmee we onze meest strategische partners een nog betere ondersteuning en beloningen kunnen bieden. Binnnen deze groep is er een nog kleinere en prestigieuzere groep die de gloednieuwe Titanium Black Status hebben bereikt.  Dankzij hun onvoorwaardelijke steun en hun ijver om het motto ‘Go Big and Win Big’ getrouw te blijven, kunnen wij onze gemeenschappelijke klanten de voorbeeldige steun blijven bieden en verwachten we nieuwe business te kunnen blijven realiseren in de komende jaren,” zegt Erwin Vanluchene, Channel Director Belgium & Luxembourg voor Dell EMC. “De partners die deze status hebben bereikt, hebben deze onderscheidigen zeker verdiend. We kijken uit naar een nog sterker partnership met wederzijdse voordelen. Als onderdeel van de Computacenter Group kan de Belgische divisie terugvallen op een solide structuur en internationale ervaring en tegelijk hechte lokale banden smeden met klanten in een internationale context. We zijn er sterk van overtuigd dat Computacenter en Dell EMC ideaal gepositioneerd zijn om bedrijven te wapenen en ondersteunen in hun Digitale Transformatie.

------

Dell, EMC, and other trademarks are trademarks of Dell Technologies Inc. or its subsidiaries. Other trademarks may be trademarks of their respective owners.
The use of the word “partner” or “partnership” does not imply a legal partnership relationship between Dell, EMC and any other organization.

Online info

Lien Brusselmans

Content Manager

Computacenter

Eva De Blander

Marketing Coordinator

Computacenter

Computacenter is een van de belangrijkste onafhankelijke leveranciers van IT infrastructuur in Europa. Het bedrijf adviseert organisaties en CIO’s rond IT strategie en implementeert de gepaste technologie om zo bij te dragen tot de productiviteit en met IT een waardevolle partner te zijn voor interne en externe gebruikers. Computacenter heeft filialen in verschillende Europese landen, waaronder België. Het bedrijf heeft Infrastructure Operations Centers en Group Service Desks verspreid over Europa, Zuid-Afrika en Azië, van waaruit hun medewerkers gebruikers ondersteunen in 18 verschillende talen.