Breng je oude foto’s weer tot leven
30/11/2018
Brussel - Foto’s leggen onze kleine (en grote) geluksmomenten vast. Met een druk op je smartphone bewerk je het beeld, laat je Instagram mee genieten, of verhuist je foto naar je back-up. Al die digitale snufjes doen ons haast vergeten hoe we – nog niet zo lang geleden – met een filmrolletje naar de fotospeciaalzaak snelden. Jammer toch, dat die oude, analoge foto’s nu in een vergeten hoekje stof liggen te vergaren? Deze nieuwe Epson scanner komt met een slimme oplossing.

Oude klasfoto’s, nostalgische vakantiekiekjes en familieportretten… Herinneringen aan vroeger zijn net zo waardevol als nieuwe. Laat die unieke foto’s dus niet zomaar vergelen. Met de nieuwe Epson FastFoto FF-680W fotoscanner jongleer je voortaan net zo makkelijk met je oude beelden als met moderne foto’s.

Topsnelheid

Geen nood. Om je jeugdfoto’s te digitaliseren hoef je heus niet een week lang post te vatten naast je scanner. De Epson FastFoto kan met zijn automatische lade tot wel 30 foto’s in 30 seconden aan en herkent zowat alle beeldformaten. En er is meer. Kunnen je oude foto’s wel een touch-up gebruiken? Dan biedt het toestel je tal van bewerkingsopties waarmee je makkelijk kleuren opfrist, de beeldkwaliteit verbetert, het formaat wijzigt… Zo zijn je beelden in no time deelklaar. Kinderspel!

Oog voor detail

Een leuke anekdote of handgeschreven tekst op de achterzijde van een foto? Zelfs dat ontgaat de slimme scanner niet. In een moeite scant hij de tekst mee in. Het toestel begrijpt zelfs dat oude foto’s extra zorg vragen. Dankzij de langzame spanmodus en het meegeleverde draagvel blijven ook je meest fragiele foto’s intact.

Kameleon

Je diploma, tekeningen van je kinderen, oude krantenknipsels of belangrijke documenten… Ook ander papierwerk scan en organiseer je met de Epson FastFoto in een handomdraai. Dankzij de meegeleverde software kan je foto’s én documenten meteen delen of uploaden naar je favoriete clouddienst, zoals Dropbox of Google Drive. Het intelligente toestel begrijpt zelfs wat er op de documenten staat, zodat je ze meteen in Word of Excel kan aanpassen. Je oude herinneringen weer tot leven brengen was nog nooit zo makkelijk.

De Epson FastFoto is een must voor iedereen die foto’s serieus neemt. De FF-680W is beschikbaar vanaf 5 december voor 599 euro.

Meer info: www.epson.be

Andere talen / Autres langues

Whizpr
Aurélie Cordier