BlackBerry trekt samen met Check Point ten strijde tegen cyberdreigingen

13-09-2018

Nieuwe samenwerking focust op bescherming van bedrijven tegen nieuwe cyberaanvallen.

BlackBerry Limited en Check Point Software Technologies Ltd kondigen vandaag een nieuwe globale ISV (Independent Software Vendor)-samenwerking aan. De strategische overeenkomst is een primeur voor Check Point. De twee bedrijven zullen onder andere samen naar de markt trekken met enerzijds SandBlast Mobile, de toonaangevende mobiele beveiligingsoplossing van Check Point en anderzijds BlackBerry UEM en BlackBerry Dynamics.

Om de klantenervaring en de dienstverlening verder te stroomlijnen zullen teams van BlackBerry uitgebreid opgeleid worden in Check Point SandBlast Mobile, zodat ze het kunnen verkopen en dienst kunnen doen als een aanspreekpunt voor professionele diensten en ondersteuning.

Lees voor meer informatie het volledige Engelstalige persbericht.

Eef Leroy

Public Relations Officer

Check Point Software Technologies

Nancy Pletinck

Marketing Manager Benelux

Check Point Software Technologies

Check Point Software Technologies Ltd (www.checkpoint.com) is de grootste pure-play security leverancier wereldwijd, biedt toonaangevende oplossingen, en beschermt klanten tegen cyberaanvallen met een ongeëvenaarde vangst ratio van malware en andere soorten aanvallen. Check Point biedt een complete security-architectuur met zeer uitgebreide en intuïtieve beheersoplossingen, die de netwerken tot en met de mobiele toestellen van bedrijven beschermt. Check Point beschermt meer dan 100.000 organisaties van elke omvang. Bij Check Point beveiligen we de toekomst.