integrated communications

Latest Releases

Machine learning, realtime inzichten en geavanceerde beveiliging zijn vanaf nu geïntegreerd in het MuleSoft Anypoint Platform. Klanten krijgen hierdoor ongekende inzichten in het applicatienetwerk voor snellere veranderingen en innovaties.

Read more »

Customer 360 biedt een ‘click-based’ administratieve interface om vlot klantendata te verbinden en beheren over Salesforce apps heen

Met Customer 360 ID hebben klanten steeds een volledig, up-to-date, en in de context relevant profiel voor iedere klant

Met de gepreconfigureerde Customer 360 pakketten voor Service, Marketing en Commerce kunnen bedrijven in geen tijd cross-channel klantervaringen bouwen

Read more »

Le nouveau partenariat ISV se concentre sur la protection des entreprises contre les cyberattaques émergentes

Read more »

Nieuwe samenwerking focust op bescherming van bedrijven tegen nieuwe cyberaanvallen.

Read more »

Des incitants s’imposent pour trouver des alternatives

Read more »

Nood aan stimuli voor alternatieven

Read more »

Des algorithmes sophistiqués d’apprentissage automatique procèdent à une évaluation fiable des chances de réussite d’initiatives RH et Bien-être.

Read more »

Geavanceerde machine learning-algoritmes maken een betrouwbare inschatting mogelijk van de slaagkans van geplande HR- en Well-being initiatieven.

Read more »