Manutan-Overtoom campagne focust op bestelgemak en uitgebreid assortiment

19-01-2015

Nieuwe tv-spot Manutan-Overtoom

Manutan-Overtoom is terug op de Belgische televisie. De focus van de tv-spot ligt op het bestelgemak en het uitgebreide assortiment. 

“We leveren wel 40.000 producten waaronder alles voor kantoor, magazijn en werkplaats.”, aldus Arie van Dusseldorp, Marketing Director Benelux bij Manutan-Overtoom. De komende twee weken is de tv-spot regelmatig te zien, net als in maart en juni van dit jaar.

Manutan-Overtoom richt zich in deze tv-spot vooral tot de facility manager. De hoofdrol wordt dan ook gespeeld door Frank, facility manager. Frank loopt met catalogus en tablet door zijn bedrijf en zorgt er voor dat iedere medewerker precies krijgt wat hij/zij nodig heeft. Op een snelle en eenvoudige manier bezorgt hij zijn collega’s het juiste kwalitatieve materiaal om mee te werken. Van Dusseldorp: “Aankopers en facility managers weten zelf het beste wat ze nodig hebben om het werk makkelijker, veiliger en aangenamer te maken. Wat je wilt, is een one-stop-shop waar je snel en gemakkelijk kunt bestellen. En Manutan-Overtoom biedt een assortiment van maar liefst 40.000 producten. Niet alleen voor kantoor, maar ook voor magazijn, industrie en werkplaats.” 

Kennisdeling en praktische diensten 

Buiten de tv-spot, vergemakkelijkt Manutan-Overtoom ook in de praktijk het leven van aankopers en facility managers aanzienlijk. Zo is er flink geïnvesteerd in een nieuwe webshop met chatmogelijkheden en apps. Van Dusseldorp: “Maar we doen veel meer. Zo delen we via onze eigen kanalen en de media bijvoorbeeld onze kennis over ergonomie, aankopen, het voorkomen van bedrijfsongevallen en het juist inrichten van een magazijn. Bovendien hebben we een platform waardoor u geld kan besparen op aankopen: www.slimmeraankopen.be.” 

Naast de tv-spot, wordt de campagne online ondersteund met een uitgebreide online display en retargeting campagne. 

media


Sociale Media

contact

all colors of public relations

Chris Van den Broeck

Account Director

+32 52 55 33 26
Manutan-Overtoom

Arie van Dusseldorp

Marketing Director Benelux

+31 30 229 63 67
Manutan-Overtoom

In 1946 opgericht onder de naam Overtoom, fusioneerden Manutan en Overtoom begin 2014 tot één bedrijf: Manutan-Overtoom. Het bedrijf is momenteel, zowel in België als in Nederland, de grootste leverancier van artikelen voor kantoor, magazijn, werkplaats en bedrijfsterreinen. Via catalogi, het contactcenter en de website worden meer dan 40.000 artikelen binnen 24 uur geleverd. Van intern transport & opslag tot inrichting en veiligheid. Ook levert Manutan-Overtoom diensten als de complete inrichting van kantoor, magazijn, bedrijfsterrein en werkplaats.

Manutan-Overtoom is onderdeel van de internationale Manutan Group, Europees marktleider op het gebied van bedrijfsbenodigdheden. De groep bestaat uit 25 dochtermaatschappijen in 19 Europese landen. Met ruim 1.850 medewerkers en ruim 200.000 verschillende artikelen worden meer dan 600.000 Europese klanten bediend. De visie van de Manutan Group kenmerkt zich onder andere door het aangaan van warme, oprechte en persoonlijke relaties met klanten. ‘Ondernemen voor een betere wereld’ is hun motto. www.manutan.com