Nieuwe tv-spot Manutan-Overtoom
Manutan-Overtoom is terug op de Belgische televisie. De focus van de tv-spot ligt op het bestelgemak en het uitgebreide assortiment.
“We leveren wel 40.000 producten waaronder alles voor kantoor, magazijn en werkplaats.”, aldus Arie van Dusseldorp, Marketing Director Benelux bij Manutan-Overtoom. De komende twee weken is de tv-spot regelmatig te zien, net als in maart en juni van dit jaar.
Manutan-Overtoom richt zich in deze tv-spot vooral tot de facility manager. De hoofdrol wordt dan ook gespeeld door Frank, facility manager. Frank loopt met catalogus en tablet door zijn bedrijf en zorgt er voor dat iedere medewerker precies krijgt wat hij/zij nodig heeft. Op een snelle en eenvoudige manier bezorgt hij zijn collega’s het juiste kwalitatieve materiaal om mee te werken. Van Dusseldorp: “Aankopers en facility managers weten zelf het beste wat ze nodig hebben om het werk makkelijker, veiliger en aangenamer te maken. Wat je wilt, is een one-stop-shop waar je snel en gemakkelijk kunt bestellen. En Manutan-Overtoom biedt een assortiment van maar liefst 40.000 producten. Niet alleen voor kantoor, maar ook voor magazijn, industrie en werkplaats.”
Kennisdeling en praktische diensten
Buiten de tv-spot, vergemakkelijkt Manutan-Overtoom ook in de praktijk het leven van aankopers en facility managers aanzienlijk. Zo is er flink geïnvesteerd in een nieuwe webshop met chatmogelijkheden en apps. Van Dusseldorp: “Maar we doen veel meer. Zo delen we via onze eigen kanalen en de media bijvoorbeeld onze kennis over ergonomie, aankopen, het voorkomen van bedrijfsongevallen en het juist inrichten van een magazijn. Bovendien hebben we een platform waardoor u geld kan besparen op aankopen: www.slimmeraankopen.be.”
Naast de tv-spot, wordt de campagne online ondersteund met een uitgebreide online display en retargeting campagne.