Fujitsu-verkoop van PalmSecure-sensoren rondt de kaap van één millioen
09/06/2018
Nieuwe milestone voor de verkoop van authenticatiesensoren via handpalmaders

Brussel, 10 juni 2018 - Fujitsu Limited en Fujitsu Frontech Limited kondigden vandaag aan dat de cumulatieve verkoop van de door de twee bedrijven ontwikkelde en vermarkte Fujitsu Biometric Authentication PalmSecure sensoren (dit is authenticatie via aders in de handpalm), de kaap van de 1 miljoen overschreed. Ongeveer 73 miljoen mensen in ongeveer 60 landen over de hele wereld werken dagelijks samen met deze technologie als veiligheidsmaatregel voor een breed scala aan menselijke authenticatietaken, inclusief voor geldautomaten, aanmeldingen voor pc's en toegangsbeheer voor gebouwen. Handpalmaderverificatie is een biometrische verificatiemethode die de identiteit van een persoon accuraat en onmiddellijk kan bevestigen door aderpatronen in de palm van de hand te lezen zonder direct contact. Fujitsu Laboratories Ltd. Ontwikkelde deze technologie voor het eerst in 2003. Fujitsu en Fujitsu Frontech startten de verkoop in 2004. Sindsdien heeft Fujitsu de technologie verfijnd, waardoor de snelheid, de nauwkeurigheid van de authenticatie en de grootte van de sensor is verbeterd.

Dit is een samenvatting van het Fujitsu Limited persbericht uitgegeven op 31 mei 2018

Andere talen / Autres langues

Whizpr
Hilde De Wachter
Content manager
Fujitsu
Inès Godart
Communications Manager Benelux
Fujitsu
Fujitsu is het toonaangevende Japanse informatie- en communicatietechnologie (ICT) bedrijf met een volledig aanbod van technologie producten, oplossingen en diensten. Ongeveer 140.000 Fujitsu medewerkers bieden ondersteuning aan klanten in meer dan 100 landen. We gebruiken onze ervaring en de kracht van ICT om de toekomst van de samenleving te vormen samen met onze klanten. Fujistu Limited (TXE: 6702) rapporteerde geconsolideerde inkomsten van 4,1 triljoen yen (US$ 39 miljard) voor het fiscaal jaar dat eindigde op 31 maart 2018. Voor meer informatie, zie http://www.fujitsu.com.