Fujitsu eerste plaats in Whitelane 2017 Belux IT Outsourcing onderzoek in de categorie ‘Data center and Managed Infrastructure Services'
02/03/2018
Brussel, 2 maart 2018 - Fujitsu, het toonaangevende Japanse ICT-bedrijf, staat op de eerste plaats in de meest recente editie van de jaarlijkse IT Outsourcing Study, georganiseerd door Whitelane Research, in de categorie 'datacenter en managed infrastructure services'.

Dit klantentevredenheidsonderzoek, het meest representatieve in de markt, onderzoekt meer dan 550 unieke IT-outsourcingcontracten bij meer dan 200 van de grootste bedrijven in IT-uitgaven in de BeLux-regio.

Fujitsu ontving de hoogste tevredenheidsscore in de categorie 'datacenter en managed infrastructure services'. Met een score van 84% bleef Fujitsu ver boven het gemiddelde van 72%.

Fujitsu staat ook in de top vijf met een algemeen tevredenheidspercentage van 78%, dat is 6 procentpunten boven het gemiddelde van 72%.

Yves de Beauregard, Head of Fujitsu Benelux: "We zijn buitengewoon tevreden met deze erkenning en blijven de lat hoger leggen. De aandacht die we besteden aan de behoeften van onze klanten, het professionalisme en de expertise van onze teams worden beloond en we zijn allemaal trots op dit resultaat."

More info

Andere talen / Autres langues

Whizpr
Hilde De Wachter
Content manager
Fujitsu
Inès Godart
Communications Manager Benelux
Fujitsu
Fujitsu is het toonaangevende Japanse informatie- en communicatietechnologie (ICT) bedrijf met een volledig aanbod van technologie producten, oplossingen en diensten. Ongeveer 155.000 Fujitsu medewerkers bieden ondersteuning aan klanten in meer dan 100 landen. We gebruiken onze ervaring en de kracht van ICT om de toekomst van de samenleving te vormen samen met onze klanten. Fujistu Limited (TXE: 6702) rapporteerde geconsolideerde inkomsten van 4,5 triljoen yen (US$ 40 miljard) voor het fiscaal jaar dat eindigde op 31 maart 2017. Voor meer informatie, zie http://www.fujitsu.com.