Dell Technologies presenteert nieuwe basis voor het moderne datacenter
03/05/2018

Las Vegas / Amsterdam - Sterk opkomende en grensverleggende trends, variërend van AI en Machine Learning tot en met IoT en software-defined, vormen bij steeds meer organisaties de basis voor hun toekomstige IT-strategie. Tijdens de tweede dag van Dell Technologies World, dat deze week plaatsvindt in Las Vegas, kijken meer dan 14.000 klanten en partners naar nieuwe manieren om hun digitale toekomst invulling te geven. Innovatieve edge-to-core-to-cloud-technologie speelt daarin een toenemend belangrijke rol.

“Veel organisaties zullen digitaler moeten worden en de rol data is daarbij cruciaal”, zegt Jeff Clarke, vicevoorzitter, Products and Operations van Dell. “We zullen IT moeten transformeren om betere prestaties te kunnen behalen. In real time, met minder latency en op basis van een modern datacenter om concurrerend te kunnen blijven. We maken interessante tijden mee bij Dell Technologies. We spelen een sleutelrol in het helpen van klanten om betere resultaten te behalen, niet alleen in de zakelijke markt, maar ook voor de samenleving en de aarde in zijn geheel.”

Dell Technologies presenteert vandaag een uitgebreide set innovatieve producten en oplossingen. Deze zijn ontworpen om klanten te helpen hun IT, security en workforce te transformeren. Een overzicht van de aankondigingen op de tweede dag van Dell Technologies World:

• Dell EMC brengt meer innovatie naar het moderne datacenter met oplossingen waaronder een NVME-enabled Dell EMC PowerMax All-Flash storage array, nieuwe replicatiefunties voor Dell EMC XtremIO en een sneak peek van de Dell EMC PowerEdge MX modulaire infrastructuur. Kijk hier voor het volledige persbericht.
  • Dell EMC, de marktleider op het gebied van hyper-converged-infrastructuur (HCI), presenteert diverse verbeteringen voor zijn Dell EMC VxRail en Dell EMC VxRack SDDC met een duidelijke route voor de adoptie van op VMware gebaseerde multi clouds. Kijk hier voor het volledige persbericht.
  • Dell en Dell EMC bieden gezamenlijk nieuwe Artificial Intelligence-, Machine Learning- en Deep Learning-toepassingen voor de desktop en voor in het datacenter met nieuwe mogelijkheden voor Dell EMC PowerEdge-servers, PowerMax storage en Dell Precision werkstations. Kijk hier voor het volledige persbericht.
  • Dell voert een update door aan zijn VDI Complete Solutions op basis van de meest gevraagde functies door klanten. Daarnaast presenteert het zijn meest veelzijdige thin client ooit. Kijk hier voor het volledige persbericht.
  • Virtustream voegt software-as-a-service-ondersteuning toe aan zijn risk management- en compliance monitoring-dienst Viewtrust. Kijk hier voor het volledige persbericht.
  • Virtustream presteert goed in de gezondheidszorg en introduceert disaster recovery-opties bovenop de beschikbaarheid van de SAP Health-oplossing op S/4 HANA. Kijk hier voor het volledige persbericht.
  • VMware onthult zijn visie op het Virtual Cloud Network en komt met het nieuwe VMware NSX networking- en security-portfolio voor optimale connectiviteit en beveiliging voor apps en data waar deze zich ook bevinden. Kijk hier voor het volledige persbericht.

Whizpr
Chris Van den Broeck
Senior Advisor Integrated Communications
Dell
Dell Inc.maakt onderdeel uit van Dell Technologies, en stelt organisaties in staat hun datacenter te moderniseren, automatiseren en transformeren middels een converged infrastructuur, servers, storage en databeschermingstechnologie. Dit zorgt voor een betrouwbare fundering voor bedrijven om hun IT te transformeren op basis van een hybrid cloud en hun business te transformeren met de inzet van cloud-native applicaties en big data-oplossingen. Dell EMC bedient klanten in 180 landen, inclusief 98 procent van de Fortune 500, met het meest uitgebreide en innovatieve portfolio van edge tot core tot cloud.