» Back to the pressroom

Dell EMC breidt zijn All-Flash midrange storage-portfolio uit en introduceert het krachtigste Loyalty-programma in de industrie

08/11/2017

Zaventem - Dell EMC breidt zijn midrange storage-portfolio uit met twee nieuwe SC All-Flash data storage arrays. Daarnaast introduceert het bedrijf diverse belangrijke software-updates aan Dell EMC Unity voor meer efficiency en kostenbesparing bij gemixte block en file workloads.

Tegelijk met deze nieuwe en verbeterde producten presenteert Dell EMC zijn nieuwe Storage Loyalty-programma. Dit nieuwe programma biedt met drie jaar de langste tevredenheidsgarantie in de industrie en combineert dat met klantvoordelen zoals all-inclusive software, bescherming van hardware-investeringen, storage efficiency-garanties, worry free datamigraties en gratis gebruik van de Virtustream Storage Cloud.

SC All-Flash biedt premium prestaties en enterprise-ready functies
De nieuwe Dell EMC All-Flash storage arrays zijn geoptimaliseerd voor All-Flash en bieden premium prestaties en enterprise-ready functies. SC All-Flash arrays zijn ontworpen om klanten te helpen hun datacenters te moderniseren en meer snelheid, efficiency en kostenbesparingen te realiseren bij bestaande applicaties. De nieuwe arrays helpen klanten tevens met nieuwe mogelijkheden voor de business dankzij ondersteuning voor nieuwe flash-enabled use cases en workloads.

De Dell EMC SC5020F en Dell EMC SC7020F zijn verkrijgbaar als 3U appliances en zijn voorzien van dual active/active controllers met met 8-core Intel Xeon-processors en tot wel 256GB geheugen en multiprotocolondersteuning voor 10GB iSCSI en 16/32GB FC-netwerkverbindingen. Deze producten omvatten tevens:

- All-Flash-prestaties – Tot wel 399.000 IOPS per array en 3,9 miljoen geaggregeerde IOPS per multi-array federated cluster
- Federated datamobiliteit, schaalbaarheid en bescherming – Gebruiksklaar voor federated multi-array clusters voor eenvoudige, non-disruptive workload-migratie en load balancing; inclusief een auto-failover-functie voor ingebouwde business continuity
- Optimale efficiency – Intelligente datadeduplicatie en -compressie, RAID tiering en thin provisioning helpen bij het automatiseren van kostenbesparingen
- All-inclusive software – Elke geavanceerde SC Series-functie wordt standaard geleverd zonder extra kosten voor softwarelicenties bij de aanschaf of voor onderhoud.

Dell EMC Unity geeft efficiëntie boost zorgt voor lagere storage-kosten
Dell EMC Unity is ontworpen voor eenvoud, All-Flash-prestaties en unified SAN-NAS-omgevingen en helpt organisaties de inzet te versnellen, het beheer te stroomlijnen en storage naadloos aan de cloud te koppelen. Het nieuwe Unity v4.3 OS biedt diverse belangrijke updates, inclusief deduplicatie voor lagere kosten, nieuwe technologie voor niet-disruptieve systeemupgrades en bestandssynchronisatie. Het nieuwe Dell EMC Unity v4.3 OS omvat:

● Verbeterde All-Flash-efficiency met toevoeging van inline deduplicatie
● Synchrone bestandsreplicatie helpt bij zero data loss business continuity
● Nieuwe mogelijkheid voor online data-in-place storage controller updates

Bescherming van eerdere investeringen dankzij het Future-Proof Storage Loyalty Program
Het nieuwe Dell EMC Future-Proof Storage Loyalty-programma biedt klanten garanties en waarde tijdens de gehele levensloop van hun arrays. Anders dan bij programma’s van andere leveranciers, die veel minder voordelen en vaak kortetermijnbeloftes bevatten, biedt het Storage Loyalty Program van Dell EMC robuuste garanties, geldbesparing en bescherming van eerdere investeringen na aanschaf van de nieuwe Dell EMC Unity en SC Series.

Het Future-Proof Storage Loyalty Program voor Dell EMC Unity en SC Series omvat:

● Tevredenheidsgarantie van drie jaar – Dell EMC-producten presteren bij klanten zoals beloofd. Gegarandeerde tevredenheid!
● 4:1 All-Flash Storage Efficiency-garantie – zonder complexe pre-assessments en restricties.
● Never-worry datamigraties – Klanten kunnen naadloos upgraden naar de nieuwe Dell EMC storage dankzij ingebouwde datamigratie die altijd online en niet-disruptief is.
● Bescherming van hardware-investeringen – Klanten krijgen flexibele credits voor hun storage controller upgrades of trade-in credit voor de aanschaf van alle andere producten uit het Dell EMC-portfolio.
● All-inclusive software – Dell EMC midrange storage-producten worden geleverd met alles wat nodig is voor het opslaan, beheren en beschermen van data zonder extra licentiekosten voor de aankoop of het onderhoud.
● Ingebouwde Virtustream Storage Cloud (alleen voor Dell EMC Unity) – Klanten kunnen het eerste jaar zonder extra kosten automatisch bestanden en storage snapshots koppelen aan hun cloud.

Klanten die nieuwe Dell EMC Unity- of SC Series-producten aanschaffen, zowel direct of via kanaalpartners, en die beschikken over een geldig onderhoudscontract, worden zonder extra kosten toegelaten tot het programma.

Om klanten te helpen met het moderniseren van hun datacenters, bieden we innovatieve functies en prestaties in de nieuwe SC All-Flash en hebben we gezorgd voor een boost in de efficiency en het gebruik van Dell EMC Unity in de laatste Unity OS software-update”, zegt Jeff Boudreau, president, Storage Platforms van Dell EMC. “We zetten met ons nieuwe Future-Proof Storage Loyalty Program ook een nieuwe standaard voor voor het kopen bij Dell EMC en via onze partners en bieden vele voordelen waaronder all-inclusive software, bescherming van hardware-investeringen en een tevredenheidsgarantie van drie jaar wat dit programma het sterkste in de markt maakt.

Flexibele financieringsopties en support
Via Dell Financial Services (DFS), hebben klanten toegang tot een breed aanbod aan flexibele consumptiemodellen. Dell EMC Services biedt klanten daarbovenop een compleet portfolio van implementatie- en support-diensten, waardoor klanten optimale keuze, flexibiliteit en schaalbaarheid hebben.

Beschikbaarheid
SC All-Flash is verkrijgbaar vanaf december 2017. Het nieuwe Unity OS v4.3 komt in januari 2018 beschikbaar voor Dell EMC Unity-klanten met een geldig onderhoudscontract. het Dell EMC Future-Proof Storage Loyalty-programma is per direct beschikbaar bij de aankoop van nieuwe SC Series of Dell EMC Unity data storage arrays direct bij Dell EMC of een van zijn gecertificeerde partners.

John Byrne, president, Global Channels van Dell EMC: “De mogelijkheden in de storage-markt voor Dell EMC-partners zijn enorm en het Future-Proof Storage Loyalty-programma biedt nog meer voordelen voor partners die echt samen met ons willen groeien. De combinatie van Dell EMC’s storage-portfolio en de mogelijkheid voor partners om meer deals te registreren is echt een game changer: voor klanten, voor partners en ook voor Dell EMC zelf.”

Images Logo

Chris Van den Broeck

Senior Advisor Integrated Communications
E-mail Twitter LinkedIn