Dell EMC benoemt nieuwe Managing Director Enterprise in BeNeLux
08/03/2018

Zaventem - Dell EMC heeft Arnaud Bacros aangesteld als Managing Director Enterprise van Dell EMC BeNeLux. In deze functie zal hij verantwoordelijk zijn voor de Enterprise divisie in België, Nederland en Luxemburg.

Arnaud Bacros startte in 2000 bij EMC Belux. Hij bekleedde de afgelopen jaren verschillende verkoop- en managementfuncties. Sinds 2013 is hij verantwoordelijk voor de Belgische en Luxemburgse kantoren als country manager. Na de fusie met Dell werd hij Managing Director Enterprise van Dell EMC BeLux en was hij verantwoordelijk voor de succesvolle uitbreiding van deze divisie in België en Luxemburg. Zijn regio wordt nu uitgebreid naar Nederland en bestrijkt nu de hele BeNeLux-regio.

Stephane Pate, Vice President & General Manager Europe West Enterprise bij Dell EMC: "We zijn verheugd dat Arnaud Bacros zijn huidige rol zal uitbreiden en onze Enterprise-teams zal leiden in Nederland, Luxemburg en België. Als Enterprise BeNeLux leader zal Arnaud zijn sterke regionale kennis, relationele expertise en sales managementvaardigheden ten dienste stellen van onze klanten in deze nieuwe regionale indeling, waarbij optimaal gebruik wordt gemaakt van synergieën over de grenzen heen, zowel extern (partners en klanten) als intern.

Arnaud Bacros kijkt uit naar zijn nieuwe functie bij Dell EMC BeNeLux: "De timing is voor zowel Dell EMC als voor mij optimaal. We hebben het afgelopen decennium een weg afgelegd met veel interessante overnames. Ik ben vandaag van mening dat we beter en sterker gepositioneerd staan in de markt dan ooit tevoren. Ik vind het een ongelooflijk voorrecht om de divisie verder te leiden in de BeNeLux."

Klanttevredenheid is een fundamentele mindset voor Arnaud Bacros. "Het eengemaakte Dell EMC moet nog relevantere gesprekken met klanten voeren over hun echte uitdagingen, zoals bijvoorbeeld digitalisering. Op basis van onze diepgaande ervaring in de sector zullen we aan onze klanten het best mogelijke advies geven over hun infrastructuur", benadrukt Arnaud Bacros.

Andere talen / Autres langues

Whizpr
Chris Van den Broeck
Senior Advisor Integrated Communications