De EXODUS begint - reserveer vandaag de eerste blockchain-telefoon van HTC en krijg opnieuw controle over je digitale identiteit
11/07/2018
· HTC werkt samen met Cryptokitties om het populaire NFT-spel exclusief op mobiel te verspreiden

· HTC partnert met Animoca en Bitmark om het bouwen en distribueren van unieke digitale goederen van creatieven op de Blockchain te versnellen

Context en betekenis worden vandaag teniet gedaan door voorbijgestreefde auteursrechten en privacywetten. Sluit je aan bij de Exodus van mensen die de controle over de waarde van hun persoonlijke identiteit en data teruggrijpen.

HTC, toonaangevende innovator op het gebied van smartphone-apparaten, staat aan de spits van deze beweging en begint in het derde kwartaal met de lancering van pre-orders tot 's werelds eerste echte blockchain-telefoon - de Exodus. HTC wil het blockchain-ecosysteem uitbreiden door de ontwikkeling van 's werelds eerste telefoon voor gedecentraliseerde applicaties en beveiliging. Met de release van de HTC Exodus, inclusief een cruciale cold-storage wallet, kunnen we dit nu realiseren.

"In het nieuwe internettijdperk zijn mensen zich over het algemeen meer bewust van hun data. Dit is een perfecte gelegenheid om de gebruiker toe te laten zijn digitale identiteit volledig te bezitten. De Exodus is een uitstekende plek om te beginnen: de smartphone is het meest persoonlijke apparaat en natuurlijk ook de plaats waar al je gegevens vandaan komen. Ik ben erg enthousiast over de mogelijkheden die Exodus biedt om het internet te decentraliseren en het opnieuw vorm te geven ten voordele van moderne gebruikers", zegt Chief Crypto Officer Phil Chen van HTC.

De komst van Bitcoin en Ethereum bracht het idee van digitale schaarste en niet-vervangbare tokens (NFT's) met zich mee. HTC werkt vandaag samen met de eerste en meest populaire NFT-game op de blockchain ter wereld, Cryptokitties genaamd, om het exclusief via mobiele apparaten te verspreiden via geselecteerde HTC-devices, te beginnen met de U12+. Dit is een belangrijke eerste stap in de creatie van een platform en distributiekanaal voor creatives die unieke digitale goederen maken. Mobile is het meest voorkomende apparaat in de geschiedenis van de mensheid. Om het potentieel van digitale assets en dapps te bereiken, moet mobile dan ook het belangrijkste distributiepunt zijn.

De samenwerking met Cryptokitties is het begin van een niet-vervangbare, collectible marktplaats en crypto gaming-app store.
"We begrijpen het potentieel van digitale schaarste en uniekheid. Met Exodus streeft HTC ernaar een algemene blockchain-activamarktplaats te zijn. We nodigen dan ook alle ontwikkelaars uit om via ons hun blockchain-game, collectible en NFT-concept te verspreiden. We geloven dat er een paradigmaverschuiving is en dat de slinger terugvalt naar eigendom en de waarde van content ", zei Phil Chen.

HTC kondigt ook twee partnerschappen aan om de vooruitgang in de ruimte te versnellen: Animoca, de distributeur van Cryptokitties en Bitmark, het op crypto gebaseerde digitale eigendomsproject. Dit is echter slechts het begin van HTC die op deze manier de commoditisering van de mensheid helpt bestrijden.

Laat je data los en sluit je aan bij Exodus door vroegtijdig toegang te krijgen tot de smartphone in het derde kwartaal. Bezoek de website - www.htcexodus.com. Verdere details over de specificaties worden komende maanden vrijgegeven.

Andere talen / Autres langues

Whizpr
Simon Mestdaghx
Integrated Comm. Officer
HTC
Als wereldwijd innovator op het gebied van slimme mobiele devices en technologieën heeft HTC Corporation sinds zijn oprichting in 1997 bekroonde producten en primeurs op zijn naam staan, waaronder de mobiele telefoons uit de veelgeprezen HTC One- en HTC Desire-serie. Het streven naar perfectie is de kern van alles wat HTC doet, met iconische designs en innovatieve mobiele ervaringen voor consumenten over de hele wereld tot gevolg. HTC is genoteerd op de Taiwanese beurs (2498). Voor meer informatie: http://www.htc.com/be-nl.
Over Phil Chen
Phil Chen behandelt ondernemerschap en venture-investingen als liberale kunst. In 2005 begon Phil zijn carrière bij een e-book start-up die culmineerde in de Alex Reader, die uiteindelijk de Barnes & Noble Nook werd. Twee jaar later trad Phil in dienst bij HTC als productmanager, bouwde hij de eerste Android-telefoons ter wereld en lanceerde hij de Facebook-telefoon, de enige telefoon die co-branded was met een internetbedrijf voor sociale media dat ook de QQ / Tencent- en Weibo-telefoon in China werd. In 2015 trad Phil ook toe tot Horizons Ventures als Advisor, waar hij als bestuurslid voor vijftien bedrijven wereldwijd diende.