Check Point SandBlast behaalt hoogste score in NSS Labs Breach Prevention System-test

22-12-2017

Check Point bereikt voor de 17e keer sinds 2010 de NSS ‘recommended’-rating

Diegem - Check Point (NASDAQ: CHKP) heeft de hoogste score voor security effectiveness behaald in de eerste Breach Prevention System-test (BPS) van NSS Labs, een wereldwijd erkende bron voor onafhankelijke, fact-based cybersecurity-tests. NSS Labs testte de SandBlast Threat Prevention van Check Point en beveelt deze aan voor zowel de effectiviteit van de oplossing als voor zijn lage Total Cost of Ownership (TCO) per beschermde Mbps. Bovendien behaalde Check Point in deze test een block score van 100 procent voor drive-by exploits, social exploits, HTTP-malware en email-malware.

“Het voorkomen van cyberaanvallen is vandaag de dag cruciaal en moet een belangrijk onderdeel zijn van de security-strategie van ieder bedrijf. Deze score bevestigt Check Point’s positie in de markt en onze focus op de meest geavanceerde preventietechnologieën”, aldus Caroline van Cleemput, Country Manager België bij Check Point.

Lees meer in de volledige, Engelstalige aankondiging.

Eef Leroy

Content Manager

Check Point Software Technologies

Nancy Pletinck

Marketing Manager Benelux

Check Point Software Technologies

Check Point Software Technologies Ltd (www.checkpoint.com) is de grootste pure-play security leverancier wereldwijd, biedt toonaangevende oplossingen, en beschermt klanten tegen cyberaanvallen met een ongeëvenaarde vangst ratio van malware en andere soorten aanvallen. Check Point biedt een complete security-architectuur met zeer uitgebreide en intuïtieve beheersoplossingen, die de netwerken tot en met de mobiele toestellen van bedrijven beschermt. Check Point beschermt meer dan 100.000 organisaties van elke omvang. Bij Check Point beveiligen we de toekomst.