Check Point presenteert nieuw security-model voor bescherming tegen Gen V-aanvallen
24/01/2018
Nieuw security-model voor real-time bescherming tegen bedreigingen en cyber-aanvallen

Check Point Software Technologies, wereldwijd leider op het gebied van cybersecurity-oplossingen, presenteert Infinity Total Protection:  een security-consumptiemodel dat bedrijven beschermt tegen Gen V cyberaanvallen. Dit innovatieve model maakt gebruik van Check Point Infinity-architectuurcomponenenten en biedt de hoogste beveiligingsniveaus terwijl het kosten verlaagt door security-componenten te consolideren.

Organisaties in alle sectoren hebben tegenwoordig te maken met Gen V (vijfde generatie) cyberaanvallen die worden gekarakteriseerd door hun grote schaal en snelle opmars over meerdere industrieën. Deze geavanceerde aanvallen op mobiele apparaten, cloud- en bedrijfsnetwerken passeren eenvoudig de conventionele, statische detection-based beveiliging die momenteel door de meeste bedrijven wordt ingezet. Om netwerken en data tegen zulke aanvallen te beschermen, zullen organisaties moeten opschalen naar Gen V cybersecurity. Check Point Infinity combineert real-time threat prevention, gedeelde intelligentie en de meest geavanceerde security voor netwerken, cloud en mobiele apparaten.

Bedrijven moeten zichzelf tegen geavanceerde - en zeer gevaarlijke - aanvallen beschermen op alle fronten: het netwerk, endpoints, mobiele apparaten en de cloud”, zegt Doug Cahill, group director en senior cybersecurity analist bij marktonderzoeksbureau Enterprise Strategy Group. “Deze nieuwste, vijfde generatie-aanvallen (Gen V) vragen om een uitgebreide, vijfde generatie cybersecurity-oplossing zoals Infinity Total Protection van Check Point. Zo houden ze kritieke bedrijfsgegevens veilig voor potentieel desastreuze aanvallen.

Infinity Total Protection werkt op basis van een nieuw consumptiemodel met een eenvoudig, all inclusive-abonnement per gebruiker per jaar. Hierdoor kunnen bedrijven Gen V-security effectief in het gehele netwerk doorvoeren. Infinity Total Protection is de enige oplossing op basis van een abonnement die zowel netwerkbeveiligingssoftware en -hardware bevat als volledig geïntegreerde endpoint-, cloud- en mobiele beveiliging en zero-day threat prevention, samen met unified beheer en 24/7 premium support. Hierdoor profiteren abonnees direct van de gecombineerde security-architectuur van Check Point Infinity en volledige threat prevention in alle omgevingen binnen het bedrijf, zowel on premise, op mobiele apparaten als in de cloud.

Cyberaanvallen worden elke dag groter, complexer en meer geavanceerd. Toch vertrouwen veel organisaties nog steeds op ouderwetse security-technologie die aanvallen alleen kan detecteren wanneer ze al hebben plaatsgevonden”, aldus Gabi Reish, VP product management en product marketing van Check Point. “Met Infinity Total Protection kunnen bedrijven snel en eenvoudig Gen V-security inzetten voor hun volledige omgeving en zodoende de meest geavanceerde bedreigingen en aanvallen voorkomen en blokkeren.”

Check Point Infinity Total Protection biedt de meest uitgebreide set aan security-technologieën om organisaties te beschermen tegen de meest geavanceerde en onbekende bedreigingen, inclusief:

• Real-time threat prevention: beschermt tegen APT’s en onbekende zero-day malware, waarbij gebruik wordt gemaakt van real-time sandboxing; ransomware-bescherming en anti-bot-technologie op basis van geïntegreerde, real-time cloud-gebaseerde threat intelligence en machine learning voor het identificeren van nieuwe bedreigingen.

• Geavanceerde netwerkbeveiliging: de meest geavanceerde firewall, intrusion prevention en application control, voor elk formaat netwerk – van kleine kantoren tot en met bedrijven met kantoren wereldwijd en voor het beveiligen van zowel private als public clouds.

• Cloud security: geavanceerde threat prevention security in publieke, private en hybride clouds en SDN-omgevingen met microsegmentatie voor beheer van oost-westverkeer in de cloud.

• Mobile security: malware prevention voor mobiele apparaten met iOS en Android, rogue network identification, secure containers, gegevensbeveiliging, documentversleuteling en EMM-integratie.

• Gegevensbescherming: anti-ransomware voor bekende en onbekende ransomware, gegevensbescherming en naadloze documentversleuteling, browser security, een volledig geïntegreerde suite voor endpoint-beveiliging en security forensics.

• Geïntegreerd security & threat management: een gecombineerde security-beheeromgeving die multi-device-, multi-domein- en multi-admin-beheer ondersteunt, met volledig inzicht in bedreigingen, waaronder informatie over de collectie, correlatie, analyse van de aanval en rapportage-tools voor compliance- en audit-doeleinden.

De nieuwe oplossing is gepresenteerd tijdens CPX 360 Barcelona, de jaarlijkse cybersecurity summit van Check Point voor klanten en partners. CPX 360 gaat in op de belangrijkste cybersecurity-uitdagingen en helpt klanten bij het ontwikkelen van een strategie om nieuwe en opkomende cyberdreigingen en geavanceerde hackers een stap voor te zijn.

Ga voor meer informatie naar de website over Check Point Infinity en Infinity Total Protection.

Andere talen / Autres langues

Whizpr
Eef Leroy
Check Point Software Technologies
Nancy Pletinck
Marketing Manager Benelux
Check Point Software Technologies
Check Point Software Technologies Ltd (www.checkpoint.com) is de grootste pure-play security leverancier wereldwijd, biedt toonaangevende oplossingen, en beschermt klanten tegen cyberaanvallen met een ongeëvenaarde vangst ratio van malware en andere soorten aanvallen. Check Point biedt een complete security-architectuur met zeer uitgebreide en intuïtieve beheersoplossingen, die de netwerken tot en met de mobiele toestellen van bedrijven beschermt. Check Point beschermt meer dan 100.000 organisaties van elke omvang. Bij Check Point beveiligen we de toekomst.