Newsroom

Een perstour is de ideale gelegenheid om journalisten diepgaand te laten kennis maken met een bedrijf, zijn woordvoerders en de producten of diensten die door de organisatie geleverd worden. Cisco Consumer vernieuwde zijn E-serie familie en introduceerde enkele nieuwe producten.

Een perstour is de ideale gelegenheid om journalisten diepgaand te laten kennis maken met een bedrijf, zijn woordvoerders en de producten of diensten die door de organisatie geleverd worden. Cisco Consumer vernieuwde zijn E-serie familie en introduceerde enkele nieuwe producten. De Linksys Range Extender en de Linksys X-serie. Dit zijn een reeks hybride draadloze producten voor thuis waarmee consumenten eenvoudig een draadloos thuisnetwerk met hoge snelheid creëren dat werkt met zowel DSL al kabel-breedbandverbindingen. Alle producten zetten nieuwe standaarden voor snelheid, bereik en gebruiksgemak en combineren uiterlijk en geavanceerde functionaliteiten door hun nieuw design.

Naast de voorstelling van de nieuwe producten, is de perstour voor Cisco Consumer een uitgesproken gelegenheid om de trend naar multimediathuisnetwerken te bespreken - momenteel is 45% van alle thuisnetwerken een multimedianetwerk - en het bedrijf te positioneren naar de markt. Zo treedt Cisco prominent naar voor en blijft Linksys enkel als productnaam bestaan. 

Elektrovisie, De Tijd en PC Magazine hebben Cisco al mogen verwelkomen. In september zijn ook Connexie, Channel World en Elektrozine aan de beurt. 

Share now